Monday, September 12, 2011

The End of the Summer ...2011



Και το καλοκαίρι τελειωσε...!
 Δεν ξέρω για εσάς αλλα εμενα τελείωσε χθες, μετά από πολλές διακοπές! Ασπροβάλτα-Ρόδος-Κρήτη-Σοφια. Το κάθε μέρος έχει καθαρή αξια ποιοτικών διακοπών. :-P
Ας αρχίσουμε με την Ασπροβάλτα, ένα κλασσικό μέρος για να κανεις το μπανάκι σου, να πιείς την μπυρίτσα σου και να πας στα βραδινα beach πάρτυ, μια απόδραση που εμενα μου έμεινε αξέχαστη.
Η Ρόδος....αχ αχ αχ. Μια λέξη για την Ρόδο ...απλά φανταστική πήρε την πρώτη θέση στην καρδια μου (είχα την Πάρο). Νόμιζα ότι έπαιζα στην Ζίνα σε κάποια φάση, το κάστρο έβγαζε μια μεσαιωνική μαγεία που δεν την βρίσκεις εύκολα και ήταν γεμάτο μπαράκια και club. Κάθε βραδιά αξέχαστη, με πολλές γνωριμίες και ποτά. Οι παραλίες φανταστικές... αφού τις εξερευνήσαμε πρώτα με σκαφάκι και γενικά μπορώ να πω τέλεια απο όλεςτις απόψεις ... αμα δεν εχέτε πάει δεν μπορείτε να καταλάβετε. 
Και οι διακοπές συνεχίζονται με την Κρήτη. Τι να πω για την Κρήτη.... Στην Κρήτη πηγαίνω από μωρό .. είναι η μητέρα μου από εκεί και σαν νησί έχει ξεχωριστή θέση για μένα και δεν το συγκρίνω με κανένα άλλο (χτυπάει η κρητική φλέβα :P). Κάθε νομός έχει την δικιά του ομορφιά ( Χανιά forever), με τις καλύτερες παραλιες της Ευρώπης και είναι ένα νησί για όλες τις καταστάσεις δηλαδή είναι ζευγαρονήσι, είναι για οικογενιοκαταστασή και είναι και για κλαμποκατασταση ... τα έχει όλα επειδή είναι και μεγάλο. Στην Κρήτη φέτος πέρασα καλύτερα από όλες τις φορες που έχω πάει και  φταίει μάλλον η παρέα που είχα .
Και οι διακοπές τελειώνουν με την Σόφια. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να είναι τόσο όμορφη πολη, περίμενα να δω κάτι σαν το Μπάνσκο, που δεν μου άρεσε καθόλου. Τα κτίρια, τα πάρκα και τα αγάλματα τους είχαν είχαν την ευρωπαϊκή αρχιτεχτονική του 18ου-19ου αιώνα που έχουν πολλές πόλεις της ευρώπης όπως Παρίσι, Βενετία, Βιέννη. Αλλα μπορώ να πω σαν άνθωποι δεν μου άρεσαν καθόλου. Τα εμπορίκα όμως τα σπάγανε....ειδικα οι τιμες.. :-P
Αυτά που λέτε... τώρα πίσω στην καθημερινή ρουτίνα μου στην Λάρισα και σε λίγες μέρες πίσω Κομοτηνή, έτσι να μπούμε λίγο σε πρόγραμμα γιατί αρκετά ξεμυαλίστηκα φέτος . Φιλάκιαααααα

1 comments:

Anonymous said...

What beautiful photos, summer in Greece always the best!

Post a Comment