Tuesday, April 23, 2013

Η ζωή μου μια πισίνα....


Καλησπέρα!  Έχω πολύ καιρό να γράψω! Λοιπόν τι κάνω το τελευταίο καιρό...
Αρχικά όπως ξέρετε ορκίστηκα (προηγούμενο άρθρο), είμαι και επίσημα γυμνάστρια και μένω πίσω στην Λάρισα πάλι. Η ζωή μου δεν άλλαξε και παρα πολύ από τότε που ήμουν φοιτήτρια,απλά συνδυάστηκε με την ζωή μου στην Λάρισα αυτό είναι  πολύ θετικό νομίζω! Έχω μπει σε μια ρουτίνα γιατί δουλεύω αλλα μένω μονη μου όπως τα τέσσερα τελευταία χρονια (το θετικό που έλεγα).





Όπως ανέφερα δουλεύω και αξίζει να αφιερώσω όλο το άρθρο στα μικρούλια που προπονώ! Είμαι στον Λαρισαϊκό- Τιτάνες, την ομάδα όπου είμαι και ήμουν από 6 χρονών, το μόνο που άλλαξε είναι ότι εγώ είμαι η προπονήτρια, που για μένα είναι πολύ σημαντικό. Όποιος δεν έχει μπει σε ανάλογη θέση δεν μπορεί να καταλάβει πως μπορεί να νιώθω και πως προσπαθώ να περάσω στα παιδιά την αθλητική και αγωνιστική αντίληψη που είχα ως κολυμβήτρια. Έχω παιδάκια 8-9ετών, τα 9 ετών κάθε μήνα σχεδόν έχουν αγώνες, τα πάμε πολύ καλά, κατεβάζουμε χρόνους και παίρνουμε μετάλλια. Περιττό να πω ότι είναι σαν να είμαι εγώ όταν αγωνίζονται και όταν βραβεύονται, ίδιο άγχος ίδια συναισθήματα από το παρελθόν.

Είμαι ακόμα στην αρχή, ο ενθουσιασμός απερίγραπτος και ελπίζω σε ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες! Όπως είδα και είδατε η ζωή μου ένα κολυμβητήριο, αλλά είναι αυτό που με γεμίζει! Αυτό νομίζω είναι το σημαντικότερο στην δουλειά.

0 comments:

Post a Comment